Nog een dagje Hellevoetsluis. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Steven Wit - WaarBenJij.nu Nog een dagje Hellevoetsluis. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Steven Wit - WaarBenJij.nu

Nog een dagje Hellevoetsluis.

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

26 Juli 2019 | Nederland, Alkmaar

Na de nare ervaring van gisteren lijkt het ons beter om vandaag, er wordt weer een tropische dag verwacht, rust te houden in de schaduw. We ontbijten rustig op de camping en gaan bij de zwemvijver onder de bomen rustig een boek lezen. Ellen valt in slaap want ze moet nog wat schade van gisteren repareren.
Steven duikt af en toe in de zwemvijver en verder een beetje lezen op een stoel.
Er wordt later op de dag regen verwacht en de tent staat in een dalletje dat bij regen onder loopt. Zolang het mooi weer was en er geen regen was voorspeld was dat prima, maar nu is het beter de tent te verplaatsen naar een hoger gelegen punt.
We zouden hier slechts 1 of 2 dagen blijven, maar door het extreem hete weer zijn het er 4 geworden. Overigens geen straf want het is een fantastische (naturisten) camping met heel goed voorzieningen en ontzettend aardige mensen. Eigenlijk was er toen we aankwamen geen plaats, maar omdat we de slagboom al gepasseerd waren, en we goed konden smeken, werd er voor ons een plekje gezocht. Nu we 4 dagen staan weten we zeker dat we hier ooit nog eens voor langere tijd zullen staan.

• 26 Juli 2019 - 10:53

Hannie:

Oeioeioei.....rustig aan hoor en niets forceren! Zie op buienradar dat het bij jullie nu wat koeler gaat worden!